Dogumum yaklastı bastan beri hep isim arastırıyordum eşim üstelenmiyodu konusunu acınca fikir vermıyodu ben koydum ismini diyodu bende saka sanıyodum megersem adam ciddiymiş kendı adını koymaya eşimin adı GÖKHAN sok oldugum için ilk bir sey demedim ama bende yanına bır isim koymak istiyorum ne koysam yaa