Miraninannesiiiiii ilk doğumumda ikizlerimin kan grunu pozitif olduğu için doğumdan sonra iğne vuruldum, şimdi ikinciye gebeyim haftaya 28 hafta oluyor doktoruma gidip iğne yaptırıcam, tekrar test yapmaya gerek yok diye biliyorum sonuçta kan grubumuz negatif ve değişmiyor, eğer bu bebeğinde kan grubu negatif olursa doğumdan sonra yine yaparlar iğne büyük ihtimal.