Samberf Haftamdayım ikizlere hamileyim bitanesinin hareketlerini çok net farkediyorum ama diğerinin çok az nadiren oluyor normal mi sizce ve mide ekşimesine yanmasına nefes darlığına bi çözüm bulan lütfen öneride bulunsun
Gkc123 Samberf merhabalar konudan alakasız siz coraspirin kullanıyor Musunjz ikiz olduğu için kullanacaksınız denildi de
CeylanAk Samberf benim kızlarımda öyleydi hatta 29. Haftamda kalp atışını yavaş alıyorum demişti doktor meğerse uyuyormuş 🤣 normal yani endişe etme biri çok hareket ederken öteki etmeyebiliyor
Canpamu Samberf ikiz gebelikte dr bir bebeğin daha önde konumlandığı için daha net hissedersin demişti öyle de oluyor 😊😊😊
Gkc123 Samberf aa neden acaba ben 28 haftadan beri kullanıyorum sanırım peki siz neler kullanıyorsunuz?
Samberf Gkc123 ya ne için kullanılıyor acaba sürekli de gidiyorum doktoruma bana kullanmam gerektiğini söylemedi sadece demir devit ve magnezyum kullanıyorum ben
Gkc123 Emelnurcakit ya ben 36 haftalık oldum da sormayı unuttum bırakmam gerek mi onlarda bir şey söylemedi daha
Emelnurcakit Gkc123 numarası varsa sorun bence çünkü doğuma da az kalmış oluyor bu sefer doğumda sıkıntı olabilir kan sulamdırıcı olduğu için
Birikii Benimkilerde öyleydi biri aşırı hareketliydi diğeri nadiren hareket ederdi doğdular ve hala öyleler biri çok aşırı hareketli diğeri daha sakin 😀
Samberf Birikii bende doğduktan sonra öyle olacağını düşünüyorum 😀neyse en azından biri akıllı olsun ya 😀
Gkc123 Samberf bana ikiz olduğu için demişti o haftada ama tam olarak ne için bilmiyorum 🤷🏽♀️ ben de kafama göre bırakmak istemiyorum ama bırakmam lazım da söylemediler sanırım
senos- Bende ilk başta tedirgin oluyordum anlayamıyordum ama bir bebek daha hareketli oluyormuş genelde
Samberf Gkc123 halla halla araştırdım bende kan sulandırıcıymış eğer öyleyse bırakmanız lazım doğumda çok tehlikeli oluyor bu ilaçlar kullanıldığı için arayıp sorma şansınız varsa arayıp sorun
Emelnurcakit Gkc123 aslında doktorun direk bilgi vermesi gerekti. Sonuçta normal bir ilaç değil ve genelde doğuma yakın doktorlar bırak diyor 🙏🏻
Gkc123 Samberf evet kan vermiştim bir değer fazla çıkmış baktım netten kan sulandırıcı fazlalığındanmış 😱bıraktım ben de büyük ihtimalle söylenmesi unutuldu