Bedriye12 Şuan 2,5 yaşında oğlum var 3 ay sonra doğumum var doktor istersen ssvd olur ama bütün riskler sana ait ben önermem dedi sizce risk almalı mıyım yoksa paşa paşa gidip sezeryan mı olayım
Guzelanne56 Bedriye12 ay bana da dedı doktorum yapıcak mısın diye aylarca evet dedım 34 haftalığım. Şimdi vazgectım bı doğum uğruna tahtalı köyü boylamak ıstemıyorum rahım yırtılması kanama durmaması bebegı kaybetme rıskı varmış. Kessinler alsınlar çocuğu bosver rıske gırme ya bu zamana kadar ıstedım ama yok ıstemıyorum Allah korusn normal doğumu kısmen yaşadım 5 cm açılma ve sancım vardı güzelde ılerlerdı dogururdum da ama acıl sezeryan oldum. Normal dogum gerçekten daha kolaydı ama ucunda canım var
Beyazmelekkk Bedriye12 bende çok ikilemde kaldım doğum arası 4 yıl olacağı halde hiç riske girmek istemedim sonradan. Sonuçta normal doğumu da yaşamadım beni neler bekliyor bilmiyorum belki o da çok zor sezeryan gibi pek farkı olmayacak belkide zorluk olarak acı olarak. Hem karindan hem alttan kesiye dikişe ne gerek var dedi etrafımdakiler . Dusundukce mantıklı geldi zaten kaç çocuk istiyoruz ki dedim yani . Sonuç sezeryan
Asi_07 Bedriye12 riske girmeye gerek yok bence Allah korusun farklı bir durumda olabilir sezaryen doğum evet çok kolay değil ama normal doğum aynı toparlanma süreci kişiden kişiye değişiyor
Eliffyamann Bedriye12 denemeye deger bende, dün okudum burda 23 ay arayla ssvd yapan birini, yurt disina taşınmış hamile kalmis doktor sezeryandan bahsetmemis bile direk normal dogum yolunda gidilmiş suni sancidan epidurale hepsini almıştı
Bedriye12 Guzelanne56 benimde ilk çocuğumda 9 buçuk santim açılmam oldu ama nabzı durduğu için acil sezeryana alındım diyorum bi kere daha denesem belki olur ama bi yanımda korkuyor
YgzAlp2536 Guzelanne56 bende ssvd düşünüyorum benim de 5 yıl oldu. Ama normal doğumdan hep çekiniyorum yapamam diye. Doğuranları hep hayran hayran dinliyorum 😂 ama nasip bulabilirsemm cesur bi doktor. İnşallah denemek isterim. Bu ölüm riskini fln duyan ailem eşim tabii izin vermezler de macera arıyorsun derler. 😂
Bedriye12 Beyazmelekkk zor mu peki ikinci sezeryan olmak ben biraz sezeryan sonrasından da korkuyorum
Bedriye12 Asi_07 ilkinde açılmam çok iyiydi bebeğin nabzından dolayı sezeryana alındım o yüzden ikinci de ikilemde kaldım
Asi_07 Bedriye12 ilk doğumla bunun arasında çok zaman farkı yok hiç riske girmeyin derim belki bu doğumunuz daha kolay olur bilemezsiniz hakkınızda hayırlısı olsun
Bedriye12 Eliffyamann evet yurt dışında sezeryan söz konusu bile olmuyor benim ablam yurt dışında 3 sezeryan üstüne 4. Normal doğuran insanlar var burda diyor bi yandan verende Allah alanda bi yandan da çok korkuyorum
Guzelanne56 YgzAlp2536 5 sene epey uzun bır süre denemekten zarar gelmez bence ben 2 sene oluyor sezeryan olalı cekıınıyorum acıkcası
Fatmagvn Bedriye12 bence sağlık sorunu olmayan herkes ssvd yapabilir..risk var diyorlar evet ama kaderden zaten kaçılmaz ve ecel saati de değişmez..burda doktordan çok kendimize güvenmeli ve risk almalıyız..Allah’ın dediği olur..bol dua ve tevekkülle yapılabilir..ben yaptım 6 yıl önce 😊🌹🤲
muphem Bedriye12 ben de ssvd düşünüyorum, 2 buçuk ay var doğuma. Bakalım gidişat neyi gösterecek 🥲 tabi şu da bi ihtimal sen normal doğum diye gidersin hastaneye son anda bi aksilik olursa yine sezaryene döner doktor… olumsuz düşünmek şstemiyorum