68pembemavi01 helloandhello Yok değişmedi de yukarı da isminin altında yazıyor diyordu ya şimdi ekran da diyor o
MorKelebek54 68pembemavi01 iki yeni ozelligi fark ettim sohbet sirasinda ismin altinda yaziyor diyodu simdi klavyenin ustunde 3 bikta cikiyo. Bide durum kisminda kiskler buyuk olmus orasi cok sacma geldi bana ya kocaman kocaman cikiyo kucuk yuvarlak hali daha güzeldi
Htccndn Nasıl değişme canım benim sadece durumlar kısmı kocaman olmuş o dikkatimi çekti başka neresi değişti canım
68pembemavi01 @helloandhello @Mucizeem__ @Guzelanne56 @tatlibebegim_ @MorKelebek54 @Htccndn @prens_prenses_annesi Böyle olmuş kızlar
68pembemavi01 prens_prenses_annesi Yok canım önceden yazıyor ismin altın da yazıyordu ya şimdi klavyenin üstünde diyor 😀 Yazı şekillerini ben kendim değiştirdim telefon’dan