Silayuksel Reglime 2 gün var ama 3 gün önce kahverengi akıntı dün gece pembe renkte akıntım oldu sabah kahvaltılarında midem bulanıyor 2 gündür baş dönmesi ve terleme de var test yaptım ama hayali bir çizgi var sizce hamilemidirim
Caglacolak5237 Silayuksel bu belirtiler hamile olsan bile bence psikolojik canım şuan için çok erken. Testi adetin geçince tekrarla varsa koyulaşacaktır
isimsiz19 Silayuksel elinde başka bir test varsa yap bence daha sonra adet günün 1 gün gecikse bile kan verirsin ben gebeliğimi reglime 3 gün varken öğrenmiştim net iki çizgiyle kan verdim aynı gün 667 çıkmıştı
Silayuksel isimsiz19 var elimde şuan test yapıcam birazdan güncellerim normalde reglim düzenli olur benim ama böyle akıntı felan gelmez o tedirgin etti beni bir de regli olduğum gün ağrım olur ama şuan tek taraflı bir ağrı var çevremdekiler yerleşme akıntısıdır diyorlar tek taraflı ağrı olması da yumurtalıktandır diyorlar Allak bullak oldu kafamın içi
travmagul Silayuksel işte canınız sıkılmasın üzülmeyin diye var demek istemedim testi tekrarlayın Rabbim hayırlısını nasip etsin inşallah 🤲🏻 inşallah vardır merakla bekliyorum 💖