Ben genel istiyorum 3 tane belden uyuşmalı oldum ama hiç memnun kalmadım ve sonrası da sıkıntı çektim birde ameliyat anında hıssettim korku oluştu açıkçası umarım bu sefer genelde sorun yaşamam tüpleride bağlatıcam artık genel anestezi olanlar tecrübelerini paylaşırsa çok sevinirim