Kizlar bebegimin sut alerjisi cikti. Cocuk doktoru alerji testine gore raporlu mama cikarilmasi gerek dedi. Ama alerji doktoru inatla yazmadi rapor. Emzir diye. Yeterli gelmiyor. Ve kan kusmaya yine basladi bebegim. Mama basliycam da sorum su : Raporlu mamayi normal cocuk doktoru yazabiliyor mu ? Illa alerji doktorunun mu yazmasi gerekiyor ?