Sibelipekf Chance Chanel aldım ama hiç sevmedim kalici da değil bence ben hafif ferah ve kalıcı bir koku istiyroum bir arkadaşım
[silindi] Sibelipekf o zaman bunu sevmezsin. Calvin Klein euphoria muadili. Bana ağır gelmiyor ama kardeşim ağır olduğunu söyler ama kalıcılığı iyi