Sabah kahvaltı hazırlarken kahverengi sümüksü bir akıntı geldi hastaneye geldik hemen 2 cm açıklık var dediler kalp atışına suyuna bakıldı üçü de iyi ama yatışım yapıldı. Ciğer geliştirici yapıldı 12 saat sonra tekrar yapılacak. 33+3teyiz. Lütfen dua edin sağlıkla gelsinler 😢🙏🏻