Kızlar dün doğum yaptım sütüm geliyor. 2 saatte bir 15 dk birinden 15 diğerinden emdi. Bugün daha kısa emiyor. Tek taraftan sadece 15 dk emiyor. Bu yüzden 1 saatte bir emziiriyorum artık. Siz nasıl yapıyorsunuz? Yeni doğan larda ilk zamanlar 15 dk emmesi normal deniliyor bende böyle yapıyorum artık. Sizler nasıl yapıyorsunuz? Yardımcı olurmusunuz. Zaten zor uyaniyor hep uyku halinde böyle çözüm buldum. Hemşirede devamlı ememez Zaten cene kasları güçsüz oluyor yeni yeni gelişiyor dedi?