Ayse-hambal Hemen hemen asgarinin 3 te biri ama kişiden kişiye çalışma süresine bağlı olarak değişiyor
sebnemmnurl lidyamom ama ben asgari ücret almadım maaşım yüksekti sizinki asgari ise yardımcı olamam bir bilgim yok maalesef