ilknur_dmrl1 Kızlar hazırlıklarınız nasıl gidiyor? Beşikten arabaya, şampuandan hastane çıkışlarına halloldu mu herşey?
Rabiamina ilknur_dmrl1 34 haftadayim puset örtüsü, hediyelik, isimli hastane çıkışı ve çikolatalar eksik. Çantayı da hazırlayacağım birkaç güne
Tazeanne123456 ilknur_dmrl1 30+3 haftalığım bi tek çikolatasını henüz almadım her şeyi çok şükür aldık yıkanıp ütülenmesi kaldı 🤗
Happy-melek1997 ilknur_dmrl1 herşeyimiz bitti bir tek arabamız yok onuda acele etmiyoruz yengem yiğenimin pusetini verecek onu kullanıcaz arabayı pusetsiz alıcam acele etmiyorum o yüzden dünde odasını bitirdik kıyafetlerini astık mobilyaları kurduk beşiği falan bitti valla çok rahatladım hastaneye gidecekleri de ayırdım artık bebişi bekliyoruz ☺️🤲🏻👼
Nzyl Hediyelikler çikolata kapı süsü ana kucağı bir de kendime bir adet pijama aldım mı bitiyor herşey 🌸Çantamızı da hazırladık sayılır 💙
[silindi] 33+1 çoğu gitti azı kaldı 🥲 Baby plus canyon bebek arabası almayı düşünüyorum. Kullanan var mı acaba?
Yenianne6161 33+1 olduk sukur , canım kızımın cantası hazır besık vs de hazır. Kendı cantamı daha hazırlamadım :D Hepımız saglıkla alalım cocuklarımızı kucagımıza ınsallah. Hem duygusalım hem heyecanlıyım
Guzelanne56 ilknur_dmrl1 34 haftalığım benım 1 ayım kaldı 🥹🥹 Ay serklajlıyım bıde nasıl mutlu oluyorum 1 gun bıle ılerlemekten şükürler olsun rabbıme❤️ Hersey tamam bı tek hastane çantam kaldı onu da 36 da hazırlıcam
Rabia97 ilknur_dmrl1 kıyafetleri alışverişini bitirdim sayılır tırnak törpüsü ve pişik kremi kaldı beşik abimizden kaldı şuan sadece kalan hastane çantası ve bebek arabası yoyko ve prego arasında kararsızım Ocak sonu inşallah sağlıkla gelsin oğluşum 🙏🏻 hepsi sağlıkla gelsin inşallah
1Demett 33+3teyiz herseyi hazır hastane cantasinida hazirladim kendiminkileride ayni sekilde beklemesi kaldi yani 🙂
Baharata ilknur_dmrl1 32+6 herşeyi hazır bi valize koyması kaldı bide hamileyken çalışmak olmasa daha da güzel olacak herşey
SMB Baharata ben de bugün 32+6 oldum aşağı yukarı herşey hazr Ve gerçekten çalışmak çok zor haftaya gidip izne ayrılmayı planlıyorum çünkü çok zorlanıyorum 😫☹️
edasaribek Birtek sampuani pisik kremi falan kaldi almadigim pisik kremi konusunda sudocrem oneriyorlar sizler ne aldiniz
Baharata SMB bende dayanabildiğim kadar dayanmaya çalışıyorum ama zor gerçekten hele stresli ortamda sırf doğumdan sonra bebeğe 1 ay daha fazla bakabilmek için