Kbraaa19999 Kızlar göbek deligimin sol tarafında elimle dokundugumda bir acı hissediyorum basına gelen varmı acaba
Baharata Kbraaa19999 benimde ara ara o bölgede ağrı oluyor ama doktorum anormal bi durum olmadığını söyledi
Kbraaa19999 Baharata insallah benim kontrolümde araligın 3 de insallah birsey yok hareketinde vs. Birsey yok ama
Buszr Bende de oluyor hatta bebek göbek deliğine vurunca yada biyerini dayayınca inanılmaz acıyor normaldir diye düşünüyorum