Kuzey mi?⛅️kerem mi?💙
Zeynepgmsbs61 2 yaşında oğlumun adı Kuzey Ege 🥰
Zeynepgmsbs61 benim de şubat sonu doğacak kuzey koycam nasipse ♥️
Zeynepgmsbs61 kerem
Zeynepgmsbs61
🩵🩵🩵🩵
⬆️⬆️⬆️
Kuzey💙 benim oğlumun adını da kuzey koyacağız 🥰
Hdn01 🙏hayırlı olsun simdiden🩵
Zeynepgmsbs61 teşekkür ederim 🥰
⬆️🙏🩵
Selcanmeral Allah bağışlasın ❤️
Cns67_ bizimki de mart🙏💙
🩵🩵
Kuzey 💙 nasip olursa oğluma koyacağım isim 🩵
🤍🪐🧸