Merhaba kızlar 38 haftalık gebeyim bugün kontrolde protein kaçağı çıktı baya yüksekmiş referans aralığı en yüksek 14 olması gerekirken benim 200 çıkmış doktor 24 saatlik idrar takibi istedi böyle birley yaşayan oldumu eğer sorun olursa ameliyata alınacaksın dedi doktor biraz korktum tehlikeliymiş protein