Mahza Merhaba arkadaşlar Doğumuma 20 gün kaldı nasip olursa normal Doğum yapacağım. Fakat epidural mi yoksa doğal yoldan sancı mı cekeyim çok kararsızım. Yorumları okuyorum bel agrısı bas agrısı felan diyorlar. Bazılarında hiç bişey olmuyor diyorlar napıcagımı sasırdım. Tecrübelerinizi bekliyorum 🙄
Heisenberg Mahza En sağlıklısı dümdüz normal doğum. Epudural bile günlerce hem anne hem bebek vücudunda kalabiliyor ve anne-bebek arasındaki bağı azalttığı yönünde çalışmalar var. Ama tabi herkesin kendi fikri kimi çok rahat atlatıyor kiminin zor oluyor 🤷🏼♀️