muhendisaenne Kızlar, 6 + 4 günlük oldum. Ptesi kontrolüm var umarım sağlıkla kalp atışını duyarım. Sizde durumlar ne? 5+2 de keseyi gördük ama içinde embriyoyu görmedik 😢
Serfah muhendisaenne aynı durum ben de de oldu iki hafta sonraya gel dedi bebek oluşmuş mu bakarız dedi korktum
muhendisaenne muhendisaenne bbsskk hepimiz aynı durumdayız, biraz daha bekleyince inş güzel haber duyacağız ❤️
greenofbroccoli gozdem06 ay maşallah 🥹 bende yarın 6+2 oluyorum son adet tarihime göre acaba duyar mıyım bende 🥹
muhendisaenne gozdem06 ayy maşallah ❤️keseyi ne zaman görmüştünüz? Ve keseyi gördüğünüzde embriyoyu da görmüşmüydünüz ?
mine_777 Ben geçen hafta keseyi gördüm embriyoyu göremedim haftaya bakalım dedi bugün gittim kalp atışını duydum 😍 6+1
FgD Benimde cumartesi günü 5+4dü vajinal muayene ile keseyi gördük. Bu cumartesi tekrar gideceğim bakalım hayırlısıyla 🙏🏻
Meleklerim5 muhendisaenne bende 6+4 üm pazartesi 6+1 kalp atışlarını duyduk. ultrasona göre 6+4 ama transfer tarihime göre 7+4 😂 kalp atışı kesemiz normal
-Cansu- muhendisaenne Bizde 6+5 cumartesis doktora gideceğim daha gitmedim bakalım inşallah görürüz bebişi
Senos61 Bende şuan 6+5’im yarın randevum var 4+6 da keseyi görmüştük. Umarım yarın kalp atışını duyar bebeği görürüz 🥹🙏🏻