Merhaba Hanımlar ,
İstanbul Avrupa yakasında doğuma eşide alan hastane biliyormusunuz Normalde Türkiye hastanesine gidiyordum çokta memnunum doktorumdan fakat yeni öğrendim Doğum esnasında eşleri içeri almıyorlarmış Sizin önerebileceğiniz bir hastane varmı ??