Merhaba güzel anneler ben yarın kısmetse 19 hafta olucam bazen çok sık olmasada hareketleri hissediyorum ama çok düzensiz bu benim ilk hamileliğim kontrolede gittim çocuk normalde hareket ediyor doktor endişelenme zamanla hissedeceksin diyor ama bana bebeğim çok hareketsiz gibi geliyor baya ultrasondada hep eli ağzında uzanmış vaziyette 😂 acaba hareketleri tam anlamıyla ne zaman hissederim