Dün kan verdim negatif çıktı adet günümü de tam bilmiyorum ama. Ekim sonlarıydı 27 falan diye düşünüyorum bu değerin değişme ihtimali varmi adet belirtilerimde yok geçti gibi hepsi bi anda bıkac gün önce deli gibi ağrılarım vardı olcm heralde artık diyordum😂