Yodik merhaba 6+3 benimde 1 haftadir aynı şekilde şiddetli bıcak kesiği gibi kramplarım oluyo dün doktoruma sordum normal endişelenme kesen oluşuyor dedi🙏🏻 korkma canım bu arada doktorun önermeden herhangi bit ilaç veya başka bişey içme 🙏🏻 Rabbim seninle olsun 🌸