Merhaba hanımlar,sorum olucak sizlere bilgisi olan cevaplarsa sevinirim,ben 3 ay önce kürtaj oldum bebeğim kalp atışları ni hiç duymadik sağlıksiz gebelik ti ,iki adet gördük ten sonra tekrar gebelik düşündük,gebe kaldım ,ama maalesef ki 6 haftalık Ken kanamam başladı büyük parçalar düştü ,halen kanamam devam ediyor bugün kan verdim doktorum istedi,beta ve progesteron değerine bakmak için ,betam epey düşmüş 133 tü , progesteron da 0,30 bu değer ne anlama geliyor bilen varmı , doktorun yanına gidemedim eşim işe gidicek diye ,aklımda deli sorular neden böyle oluyor arka arkaya iki bebeğimi kaybettim,yine de Rabbime çok şükür bi bildiği vardır 🥺