isiksinem45 Ervazengin01 Benim gençliğimden beri aklımda hep bir oğlum olursa ismini Ertuğrul Kaan koyacağım diye düşünüyorumdum şimdi oğlum olacak ama eşim babasının ismini koyacak nasip 2 felan olursa Allah nasip ederse ona koyarım inşallah hepsi çok güzel isimler adı ile yaşasın inşallah
Ervazengin01 isiksinem45 neden koymuyorsunuz ki sonuçta sizin hakkınız koymak içinizde kalmasın bence amin inşallah bütün evlatlarımız güzel isimleriyle yaşasınlar 🤲🏻🌸
Elifbaskl Savaşa mı göndereceksiniz çocuğu. Daha doğmadan ismi ile çocuğun ne düşünmesi gerektiği ismi ile tebliğ ediliyor. Batuhan en normali.
Ervazengin01 Elifbaskl bu isimler türk isimleri ve bizim gecmisimize baktığınız da hep savaş seferlerle dolu galibiyet dolu erkek ismi olarak verilecek en güzel isimlerden diye düşünüyorum
Elifbaskl Mavikizkaracocuk gereksiz yorumunuza olduğum kadar değil. İsimler ayrı ayrı kullanıldığı takdirde çok güzel isimler. Birey olarak bütün hayatını bu isimlerle anılarak yaşayacak. Savaşı çağrıştıran isimler olduğunu düşünerek fikrimi dile getirdim. Sizlik bir şey yok. !