Hanımlar yaklaşık 5 aylık olucaz daha 1 kilo aldım. Minyonum kısa boylu ve normal kiloya sahibim. İlk gebeliğim. Bu yüzden almamış olabilir miyim acaba biraz endileşeleniyorum açıkçası. Aburcubur yiyen biri değilim genelde sağlıklı şeyler yemeye çalışıyorum. Günde 2 öğün yemek ve aralarda meyve falan yiyorum bazen de ceviz badem gibi şeyler. Sizlerin durumu nasıl ne tavsiye edersiniz?