tugbaozdemirkan41 Merhaba son adet tarihime göre 6+1 haftalık hamileyim. En son cuma günü kan verdiğimde beta hcg 800lerde çıkmıştı. Bugün ilk doktor kontrolüne gittik. Keseyim gördük çok şükür. Ama henüz çok küçük kalp atışı için 10-14 gün sonra tekrar gel dedi. Normal mi sizce? Ultrason fotoğrafını da ekledim [https://hizliresim.com/c7jyqpg](https://)
Ayshababy tugbaozdemirkan41 canım seninki yine iyi benim kesem çok küçüktü 2 hafta sonra gel demişti 7+1 de gitmiştim ozamanda bebegi görduk şimdi 12+1 olduk
Bulutveannesi tugbaozdemirkan41 merhaba hayırlı olsun öncelikle ben 7+3 de kalp atışını sadece alttan muayene ile duyabildi.çok küçükler hale endişe etme 😊
Ebrugunesss tugbaozdemirkan41 evet normal bende 6+2 de gittim sadece kese göründü 2 hafta sonra gittiğimde kalp atışını duydum elhamdülillah
Nacyax tugbaozdemirkan41 normal canım bebeği ses dalgalarına çok ta maruz bırakmamak gerekiyormuş ileri zamanda duymak daha iyi
busrax_ Ayshababy merhaba sizde mi kese küçüklüğü yaşadınız? Benim bebek 8+1 kese 6+5 sizce düzelir mi
tugbaozdemirkan41 Bulutveannesi ay evet ilk iki geceliğine kayıp yaşamıştık. Sonrasında sağlıkla oğlumu kucağıma aldım. Şimdi yeniden hamilelik evresine gelince ister istemez bi korku kaplıyor herşeyde beni🥰
Merve__26 @tugbaozdemirkan41 normal canım maşallah kesende çok iyi ve yolk sac da oluşmuş bi kaç güne bebiş de oluşur sağlıcakla kucağına alırsın canım inşallah 🙏
Basakparlar tugbaozdemirkan41 keseye göre 5+4 haftalıksın iki hafta kadar bekle net duyarsın inşallah 🙏