Momiesss 17 haftalik olucaz daha devam ediyor bulantim eskisi gibi degil ama bitmiyor da özellikle kokular cok etkiliyor beni agir kokular öğürtüyor hala et kiyma tavuk gibi seyler yiyemiyorum midemi bulandiriyor onlar artik rahat rahat yemek istiyorum
mervedmrcn Momiesss 31+3 haftalık hamileyim ilk başlardaki kadar yoğun olmasa da bulantı hala var ben de geçmedi hiç 🥲
Gunduzanne Momiesss ben şuan 29 haftalığım. Hâla prilamdr 10 mg kullanıyorum sabah akşam. Mide bulantımı kesiyo yemek yiyebiliuorum doktorunuza söyleyin bi ilaç yazsın
ikibebeliannis Momiesss birşeyden tiksindin mi doğurana kadar gidiyor bende ilk kızımda tavuktan tiksinmiştim hala bile o pişerken ki kokusu rahatsız eder Bende mide bulantım 16-17 haftada bitmişti Sabah kusmalarım hala devam ediyor Bi kaç hafta önce yine çok kötü olup kusmuştum 32 haftalığım Yani hamilelikte bitti kesildi olayı maalesef yok Doğurana kadar çeşit çeşit sorunlar var bunları kafaya takmamaya çalış 💕
Momiesss Ilknur-can erkek gibi dedi doktorum ama daha kesin degil bacaklari kapaliydi haftaya yine gidicem
Momiesss Gunduzanne ben de kullandim prizin 2 kutu bitirdim sonra doktorum 2 gece hastneye yatirdi serum verdi ama eve gelince yine ayniydim haftaya kontrole gittigimde yine ilac istiycem