Bugün kontrolde bebeğimin kalp atışları öncekine oranla düşük çıktı 3 defa çektik ilk ikisinde düzensiz 3. de düzenli sancılar çıktı 40-60 arası alttan muayene oldum ama açılmam yoktu korkuyorum ilk doğumum olucak ben hiç sancı hissetmiyorum kontrole git gel yoruldum biraz ağrım var o kadar nasıl anlicam doğumun başladığını çok endişeliyim