isiksinem45 amin inşallah sizde sağ Salim atlatırsınız çok zor çok insan her an korkarak yaşıyor. Benim psikolojim bozulmuştu doğumdan sonra resmen ne bulduysam ağzıma tıkar oldum, 9 ay boyunca her lokmada şekerim çıkacak mı endişesiyle yaşayınca. Sizinde doğumdan sonra geçer umarım. Bana doktor yükleme yaptırma kilo almadın açlık tokluğun da iyi çıkıyor demişti ben ona rağmen yaptırıp öyle öğrendim iyi ki yaptırmışım yoksa her şeyi yer dururdum. Doğumu yapar yapmaz hemen doktorlar geldi bebeği de beni de ölçtü ben hala bazen ölçüyorum ama dedikleri gibi doğurduğum anda geçti