ipos iikizannesi ben 6+4te duydum, bir arkadaşım da 6+5te duydu ama 6+3te duyulmamıştı mesela. 7. Haftada garanti duyulur ama
Zeynep66_ tugcebaby1 bende yarın baktiracagim 6+4 yarın idrara sikisikmi gitmek lazım bende rahat bakılsın diye tutmuyordum
Eda42_ iikizannesi Sanırım karından bebeği görmek için alttan muayene olurken sıkışık olmamak lazım ama bende merak ediyorum sıkışık gitmek mi iyi olur