Gzmmy batıl inanış muhtemelen, her canlının kaderi farklı. Ama bazı isimlerin hatırlattığı manalar rahatsız edici olabiliyor. Mesela ben “lal” ismini koymayı anlamıyorum. Tınısı güzel ama anlamı yüzünden koyamam. Ya da erkek çocuklara “ savaş” ismi koymakta adaletsiz geliyor.