Kızlar bugün 17. Haftaya girdim afedersiniz ıkınırken bir ıslaklık hissettim vajinamda, bakınca bildiğini su geldiğini gördüm🥺 Normal her zamanki gibi akıntı değildi kıvamsız su gibiydi renksiz kokusuz amniyon sıvısı olabilir mi diye tedirginim benim gibi bu durumu yaşayan var mı kafamı kurcalıyor🥺