Kizlar ilk gebeliğim kalbi durdu kürtajla alındı daha sonraki gebeligimde önlem amaçlı ecopirin kullandım ve sağlıkla doğurdum çocuğumu şimdi yeniden hamileyim ve bunda bir doktor kullan diyor biri kullanma bir tane için gerek yok diyor düşük vs yapıp da ecopirin kullanmadan sağlıkla cocugunu kucağına alan var mı cevaplarsaniz çok sevinirim