Benimde öyle olmuştu. Sonra 6+3 de kese ağrıyla kendiliğinden düştü. 5 ay sonra hamile kaldım 12 haftalığız şuan. Canınızı sıkmayın. Kendi düşüyor düşmezse doktor müdahale edebiliyor. Sonraki hamilelik daha sağlıklı olacaktır inşallah. Ama kan sulandırıcı kullanman gerekebilir düşük dozda bi düşük öyküsü olduğu için.