zeynopella Kullandığım ütü hiç güzel açmıyor hiç memnun değilim. Kırışıklıkları açan yanma riski az olan memnun kaldığınız ütü var mı? Hangi model ve markayı kullanıyorsunuz yazar mısınız? Teşekkür ederim şimdiden. 🤎
asyap zeynopella tefal kazanlı ütü hangisi olduğu farketmez eski modelleri bile çok iyi ütü süresini yarıya düşürüyor çok hafif olduğu için asla yormuyor hiç kırışıklık bırakmıyor ütülemesi en zor şey bile 5 dakikadan fazla sürmüyor