Melosum34 30 haftalık gebeyim tam olarak sezeryan olacağım 38 de alırız dedi doktor Ocak mı şubat mı olacak onu söylemedi ne zamana denk geliyor acaba benimle aynı haftada olan var mı ?
Merve-metin Melosum34 ortası ortası gibi olur canım ben şuan 28 haftalığım doktor sezeryan dedi 5-10 Şubat arası olur doğumum 38den hesaplıyorum bende
Tospiiiiik Melosum34 bizde bugün 30+4 olduk sezeryan olacak 2 Şubat görünüyor doktorum 20 sinden sonra dedi o hafta alınacak inşallah 38. Hafta yani oğlumda 38+3 de alınmıştı kızımda öyle bişey olur herhalde
Melosum34 Fatmaacylnn teşekkür ederim ortalarında oluyor sanırım dimi ocağın mesela 15-20 arası herşeyi hazırladım bekliyorum benim bebek sancılı biraz acelesi var beyefendinin😀
Fatmaacylnn Melosum34 rica ederim bende bugün 30 haftaya girdim normal doğumum 5 şubat gözüküyor tam 40. Haftada sizin ki de o civarda olur büyük ihtimalle 💕
Melosum34 Gunes6510 sizde mi sezeryan olacaksınız benim doktorum 38.haftada dedi oğlum 37 de doğmuştu ay inşallah herşey yolunda gider 🥹
Gunes6510 Melosum34 yok ben normal doğum istiyorum ilk bebeğim normal doğdu ..suyum fazlaymış erken doğum riski var Ocak sonlarında olur dedi bana
Melosum34 Gunes6510 bizde 15 inde falan oluruz herhalde benimde suyum fazlaymış kilosu kaç acaba 1350 dedi benim bebek için
Gunes6510 Fatmaacylnn benım de 5 Şubat gözüküyor 🥰ilk doktorum öyle demişti tabi şimdi şu fazla önde bebek inşallah zamanında gelir
Gunes6510 Fatmaacylnn ayyy inşallah ama bence Ocak son haftası son adet tarihim 1 Mayıs 5 Şubat dedi ama genelde bir hafta filan önce oluyor
Fatmaacylnn Gunes6510 evet bende öyle duydum, ocağın son haftaları olur gibi geliyor zaten çok hareketli içerde durası yok gibi 😄