Beyazmelekkk dogakartal benimde 2. Sezeryan ama gün daha ayarlanmadi . Sizin belli mi ? Normal doğuma göre 13 Mart gözüküyor. Ben 39. Haftada olsun istiyorum
dogakartal Beyazmelekkk belli değil benmde sezeryan olacak 38 içinde alırsa eğer 26 Mart 38+2 oluyorum o zaman galiba ☺️