Merhaba kızlar benim düğün 21 eylül oldu 29eylülde regl olmalıydım oldum tam zamanında. Ekimde 25i regl oldum. Bu ayda 25 kasım olmalıydım ama olmadım. Normalda 29,30 olurdum. Tek geçen ay 25 oldu. Test yaptım 2 tane negatif oldu. Sizce gebe olma ihtimalim varmı? Yoksa yine 29,30 regl olurum?