gokcekocyigiit nisoom01 özel kliniğe gidiyorum ama 13+4 de benimki göstermedi kendini o yüzden hala bilmiyoruz 😁 o kadar tatlı da yedim, pozisyonu uygun olur ve umarım öğrenirsiniz, sağlıkla gelsin 🌸
Mejsa nisoom01 bana net olmasa da 11de tahminde bulundu bazen 11de bile söylüyorlar ama netleşince söyleseler keşke diye düşünüyorum ben ister istemez hazırlanıyorsunuz burda çok gördüm 12de şöyleydi 16da böyle dedi detaylıda şöyle çıktı 😅
nisoom01 Mejsa bende öyle düşünüyordum canım ama parti yapmak istiyorum cumartesi malum kış geldi bu hafta da hava güzel 🙈
Adel2025 nisoom01 ben de tam usmye girmeden önce çıkolata yedim, kızım kendini gösterdi hemen 😄 13 haftalıkdı
Ezg8 nisoom01 ben de şu an 13 deyim 12+ 2 de gittiğimizde pozisyonundan dolayı göremedik sanırım uygun pozisyon yakalamak önemli :) inşallah görürsünüz :)
Deryakaya1802 nisoom01 ben de o haftada öğrendim devlette😍 pozisyonuna bağlı sanırım biraz da bi de kahve içince bebek hareketli oluyormuş denemiştim
1Anneadayiiii nisoom01 bebişinize ya da doktorunuza bağlı 😂 özel kliniğe gidiyorum 14 haftalıkken gittim netleşsin 2 hafta sonra söylicem dedi doktorumuz inşallah 2 hafta öncede aynı şeyi söylemişti 🤦🏻♀️ umarım 16 haftalık olunca söyler artık 😂
nisoom01 1Anneadayiiii normalde benim doktor 15 de söylüyormuş canım ama rica edicim bakalım belki söyler 🙈
1Anneadayiiii nisoom01 benim bebişim çok hareketli açmıyo bacaklarını inşallah seninki açar ve öğrenirsin 😂😍