Kızlar 4 gün önce sol göğsüm mastit olmuştu aşırı derece ağrıyordu ve sarı sarı iltihap akıyordu ateşimide yükselttiği için acile gittik serumla falan kendime geldim. Doktor bir de antibiyotik yazdı iltihap için. Eve gelir gelmez sağdım göğsümü iltihabı azalmış 4 gün geçti ama artık sağmaktanda yoruldum taş gibi oluyor ve çok ağrıyor bebeğimi emzirmek istiyorum bir şey olur mu acaba ?