Kızlar selam iki sorum olacak ilk sorum şöyle;
1- genetik testte bildiğim kadarıyla sadece kan alınıyor bu alınan kanlarda nelere bakılıyor hangi değerlere vs. Birde bu kanlar genelde bir arkadaşım demişti Ankara’ya vs gidiyor orada araştırma yapılıyor demişti doğru mu?
Bir diğer sorum da şu;
2- kızlar kız kardeşim sezaryen doğum yaptı doğum sonrası doktoru iğne yada hap vermemiş kan sulandırıcı bu ileride kan pıhtılaşması yapabiliyor mu? Çevredeki kime sorsak çoğu sezaryen olana vermiş doktoru?
Sorularımı yanıtlarsanız sevinirim.