Cihangir09 Ftm35 işte onu bilemiyorum çünkü ben park yatak almadım ☺️ oğlumda hattrick markasının almıştık asla içinde yatamadı çöp olmuştu resmen
ipos eliff4 ben kumaşını beğendim ama kurdum ve sonra kaldırdım şimdilik erken olduğu için doğum yaklaşınca kuracağım. Bence hediye olan yatak daha kaliteli olabilirdi ama ilk zamanlarda içine reflü yatağıyla yatırmayı düşünüyorum o yüzden beni idare edecek, sonrasında da yün yatak yaptıracağım elimizdeki yapağılardan
Gizemnur1111 eliff4 daha kullanmadım ama öylesine bi salladığımda ses gelmiyordu arkadaşlarım da böyle bi şikayette bulunmadı
piiremsesinannesiii eliff4 evet madre olanı kızım bir buçuk yaşında ben şöyle ki devamlı kullanmadım ihtiyacım oldukça kurdum evim 1+0 katlanıp küçücük kalması aynı zamanda baya büyük olması falan çok güzel avantaj şuan kullanmak isterdim alanım olsa ama yok o yüzden kaldırdım
Eliffffkkkkkk Cck3846 bende yoyko aldım aynı zamanda aldık sanırım aynı fiyata almisiz henüz kullanmadım kurup baktık sadece cibinliğini bende beğenmedim malesef onu kullanmaycagim kumaşı da hışırdamiyodu gayet kaliteli ve sağlam geldi
crescent___ Çok araştırıp elele madre aldım, büyük fiyat farklarına gerek yok diye düşünüyorum, yani sallanan anne yanı olan ortalama bir yatak, ben içinde yataştan yatak alacağım tavsiye ederim eleke madreyi
Tubishhhlinaaa eliff4 hiç farketmiyor 2side aynı hatta pregoda alabilirsin yeterki türk malı alma çünkü parça değişimi ypmıyorlar…. Ama en iyisi hangisi dersen kraft al
eliff4 Tubishhhlinaaa kanz sleppside plusta duydum iyi diye biryerde ama bilemedim kraftn hangi modeli acaba ?