Serfah Kızlar bugün doktora gittim özele kese göründü ama bebek embriyo yok henüz dendi daha yeni bir aylık olmuş dedi doktor tahminen iki hafta bekleyeceğiz dedi bebek görünmesi için ben de çok korkuyorum ilk hamileliğim sorun olmaz değil mi
Eldgrn Serfah çok normal tam kaç haftalıksiniz. Genelde 6. Haftadan aşağı bebek görünmez doktorunuz garanti olsun diye 2 hafta demiştir.
Pelnztrk Bazen geç döllenme olabiliyor bebeğin tam görünmesi oluşması için , sen gene stres yapma dikkat et kendine doktorun dediği vakit tekrar bakılır :) üzülme..
Serfah Serfah son adet tarihim 12 Ekim ama be zaman döllenme oldu bilinmediği için tahminen 5 haftalık