Kızlar bugün tam 28 haftalık olduk l. Gogsumun yanlarında mantar çıktı önceden de oluyodu hep mevsim değişikliklerinden dolayı. İlaç değil de mantar kremi sürsem bebeği zararı olur mu ? Şuan beni rahatsız edecek kadar yok ama ileride emzirme sürecinde bebeğe de geçer diye korkuyorum. Hamileyken mantar kremi süren var mı ?