Kubra_41 Arkadaşlar merhaba ben 27 haftalık hamileyim bugün sağ göğsümden su geldi sizce bu normal mi?ilk hamileliğim endişeliyim
Elif25 Kubra_41 ilk hamileliğim de iç çamaşırım sürekli ıslanıyordu 6. Ayda başladı. Gögüs pedi koyuyordum. 2. Ye hamileyim suan azar azar yine gelmeye başladı 28. Haftamdayım. Doktorum normal bi durum oldugunu söyledi
Bsrakaplan Kubra_41 canim ben 20 haftaligim sol gogusumden benim de geliyor doktorum normal dedi benim annem de erken sutlenmis. Ama sakin sıkma meme ucun ile oynama erken dogumu tetikliyor
Kubra_41 Elif25 benimde çok akıntım geliyor doktorumu aramadım ablama sordum oda normal dedi bir sıkıntı olmaz değil mi
Devran Benimde geliyo sıkınca ablam dedi az az sık dedi yara olmaması için göğsünün ucuna sür bide doğumdan sonra bazı insanların zor gelirmiş sütü o yüzden hemşireler zorlarmış şimdiden gelmesi maşallah iyi 😊
Elif25 Kubra_41 kendiliğinden akıyorsa sıkıntı yok. Ama siz sıkıyorsanızda çokca akıyorsa erken dogumu tetikliyormuş. Rica ederim 🥰