Esrakalkanc Kızlar 32. Haftadayım gobegım baya dusmus bugun gözle görülür fark var gogsumun altında 5 parmaklık boşluk var dogum pozisyonu almıs mıdır yoksa erken mı sızınkılwr ne zaman dogum pozisyonu aldı
Figen1-2 Esrakalkanc Ya bilmiyorum ama benimki hala dönmedi 🥲34+4 teyim. Karnımda da düşme gibi bir şey de yok. Nasıl olur bilmem.
b-bg Esrakalkanc benimki 28 de baş gelişti 32 de dönmüştü makata 34 de yine baş geliş şu an yine döner mi bilmem
12betul Esrakalkanc canım şuna 32+6 yum benim de mide kısmım boş 8 gün önce muayene olduğumda baş aşşağı pozisyonda çok iyi dedi gayet normal . Hatta artık mideme doğru değil minik çıkıntı sanırım ayakları göbek deliğimde yada hemen üstünde hissediyorum