Ben hamileyken 1 tane içtim,doğum yaptiktan sonrada devam ettim içmeye ilk bebegimde,beebgim hic sütten falanda soğumadı.aksine doyasıya 1 yıl emdi.evet içmesen çok iyi,ne aptalmisim yavruma neler etmisim diyorum ama içmesen o sıkıntı stres ile sütünde gelmicek zaten,bu zikkimi icmeyen de anlayamaz seni anlıyorum yani.simdi ikinci gebeliğim hep ahtım vardı şükürler olsun hamile kalmadan 1 yıl önce bıraktım sigarayı,dilerim sende bırakabilirsin.