Alerjik bünye ile hamileliğimin başından beri öksürüyorum ama öyle ufak da değil hani yataktan zıplatacak kadar sabahlara kadar oturarak uyumaya çalıştım . Şuan 32+6 yum ve bi sıkıntı yok . Veren rabbim her şekilde veriyor içini ferah tut canım . Korkularında haklısın ne her hamilelik bir ne her çocuk bir . Rabbim sağlıklı haberler versin . Tevekkül Allah