Rahim duvarını kalınlaştırdığını biliyorum ve gebelik durumunda bebeğin tutunması düşük vs olmaması icin kullanılıyor. Doktorum banada vermişti rahim duvarım inceydi günde 3 sefer içmiştim ve o ay hamile kaldım onunla ilgisi varmi bilmiyorum tabi ama böyle oldu. Suan 15 haftalık hamileyim fitil şeklinde kullanmaya devam ediyorum başlarda kanamam vardı suan yok ama yinede devam ediyoruz.