Boş gebelik de olabilir geç döllenme de henüz bebeği görmemişseniz. Kanamalar olabiliyor hamilelikte ama doktora gitmekle iyi yapmışsınız. Ümitsiz olmayın bebeğiniz gücünü sizden alacak , siz güçlü olun ki o da güçlü olsun 🤗 güzel haberler paylaşın inşallah burda